Lionsclub Hondsrug

Belangrijke mededelingen en tips

Wat een geweldige opkomst. Wij zitten ondertussen op meer dan 60 deelnemende teams en de inschrijving is gesloten. Hieronder nog wat laatste informatie voor alle deelnemers. Gemist? Hopelijk zien we u volgend jaar en dank dat u meedacht over ons goede doel: het hartveiliger maken van de regio!

Tips:

1. Zorg echt dat u op tijd aanwezig bent zondag. We starten om 09.30 uur en de uitleg start rond 09.00 uur.
  2. Autohuys Misker is onze startlocatie – Vaart Noordzijde 91, 7833 HE Nieuw-Amsterdam.
  3. Misker ligt in een woonwijk. We willen u vragen om daarom rustig te rijden en lawaaioverlast te beperken.
  4. We raden aan om alvast een tripmeter op uw telefoon te installeren. Deze kunt u vinden door in de Apple Appstore of bij Google Play te zoeken op “tripmeter”. Wij raden “trip road rally” aan.
  5. Wij rijden een klein stuk door Duitsland. In verband met het EK voetbal zijn strengere controles aangekondigd. Zorg dat alle inzittenden een paspoort of andere vorm van legitimatie bij zich dragen.
  6. Over het EK gesproken: er zal een scherm bij de eindlocatie staan zodat de wedstrijd nog bekeken kan worden.
  7. Heeft u de factuur voldaan?
  8. Wij hebben een rally-schild dat met Tie-raps vastgezet kan worden. Maar niet alle auto’s hebben meer een open grille. Neem wat dubbelzijdige tape mee om het schildje aan de binnenkant van uw raam te bevestigen indien het niet voorop past. Tevens is het handig om een beetje tape te gebruiken om een deel van het roadbook op te plakken. Denk wel aan de plek waar u plakt ivm lijmresten…

Wij hebben geen invloed op het weer, maar wel op onze luim en die zal goed zijn! Tot zondag!