Lionsclub Hondsrug

Nadere informatie Lionsrally 16 juni 2024

Beste Lionsvolgers, deelnemers en oud-deelnemers. In dit bericht een korte update voor de Lionsrally die op zondag 16 juni zal worden verreden.

De inschrijvingen lopen gestaag door en wij hebben ondertussen al het minimale aantal equipes bereikt om de rally te kunnen rijden. Daarbij is ook de route uitgezet en zijn alle locaties geboekt. Wat dat betreft zijn we dus al bijna klaar voor juni.

Wanneer ontvang je een factuur?: Wij versturen de facturen in batches. Het kan dus zijn dat je de factuur pas enkele weken na je opgave ontvangt. Je ontvangt van ons wel binnen enkele dagen een bevestiging (per mail) als je inschrijving is ontvangen. Heb je geen bevestiging gehad, probeer het dan aub nog een keertje via het formulier of een contactpersoon van de Lionsclub De Hondsrug.

Waar en hoe laat is de start?: De start zal dit jaar plaatsvinden in Nieuw-Amsterdam. De precieze locatie houden we nog heel even voor ons en leest u in een mail die u binnenkort ontvangt. Aldaar ontvangen wij u graag tussen 08.45 uur en 09.30 uur met koffie/thee en iets lekkers.