Lionsclub Hondsrug

Nog drie weken tot de rally!

Over drie weken, op zondag 26 september, zal de 4e Drentse Lionsrally worden verreden. Het aantal deelnemers is de laatste week enorm gegroeid. We hebben nog ruimte voor ongeveer 10 equipes. De route is klaar, al zullen we een kleine aanpassing doorvoeren vanwege werkzaamheden. Er zullen enkele opdrachten in de ochtend en middag worden uitgezet, maar er is meer dan genoeg tijd om van het mooie landschap en leuke plaatsjes te genieten.

Op de dag zelf zal ook een delegatie van de Wensambulance Noord-Nederland aanwezig zijn. Indien mogelijk zal ook de ambulance zelf te zien zijn en wij weten dat de vrijwilligers met veel plezier uitleg kunnen geven over de ambulance en het belang hiervan.

Corona is nog niet weg, maar vooralsnog lijkt het erop alsof wij redelijk “normaal” het evenement kunnen organiseren. Enkele dagen voor de rally zullen wij, waar nodig, nog communiceren over eventuele lokale maatregelen. Denk in ieder geval aan uw eigen gezondheid en die van anderen.

Verder zien wij u allen heel graag de 26e, om te beginnen, in Eelde!