Lionsclub Hondsrug
Op naar de 5e Drentselionsrally op 11 september!

5e editie Drentselionsrally 11/09/22

Welkom (terug) op onze website. Als Lionsclub hebben wij het afgelopen jaar ongeveer €10.000,00 over mogen maken naar de Stichting Wensambulance Noord Nederland. Dit naar aanleiding van de vorige rally in september 2021, de verkoop van koffie en broodjes op de Zuidlaardermarkt en enkele andere acties. Dit jaar gaan wij ons weer inzetten voor de Stichting Kinderen van de Voedselbank. Het doel is om zoveel mogelijk geld in te zamelen waarmee verjaardag-pakketten worden ingezameld. Die worden aan gezinnen met kinderen in de regio gegeven. Daarmee hopen wij dat deze kinderen een leuke dag hebben op hun verjaardag, maar ook zelf weer uitgenodigd worden.

Op 11 september zal de volgende editie plaatsvinden. Wij hopen u allen weer te begroeten!