Lionsclub Hondsrug

Lionsrally 2024 op zondag 16 juni 2024

Als Lionsclub hebben wij ondertussen al meerdere rally’s georganiseerd. Een prachtige eerste editie, een Corona editie een editie op “het hogeland” en vorig jaar zijn we vanuit Pesse naar Zwartsluis gereden en hebben we daarna genoten van de omgeving van Havelte. We hebben hiermee geld ingezameld voor Kinderen van de voedselbank, de voedselbank zelf en Stichting Wensambulance Noord Nederland.

Dit jaar wil Lionsclub De Hondsrug bijdragen aan het “hartveilig” maken van De Hondsrug. Daarom willen wij geld inzamelen om AED’s aan te schaffen en hulpverleners te trainen in gebieden waar nog niet voldoende AED’s en hulpverleners aanwezig zijn. Wij willen graag minimaal 4 AED’s aan kunnen schaffen zodat we in Gieten, Annen, Zuidlaren en een andere kern een AED kunnen plaatsen. Dit willen wij doen door verschillende activiteiten te houden, waaronder de Drentse Lionsrally 2024!

=========================

Op zondag 16 juni 2024 starten we in Nieuw-Amsterdam en gaan we dus een ander gebied verkennen. Dezelfde gezelligheid, een beetje uitdaging en veel mooie plekken zoals u van ons gewend bent.

Doet u weer mee en helpt u ook mee om Drenthe “hartveiliger” te maken? Via onderstaande formulier kunt u zich weer inschrijven. Hierbij alvast iets meer details:

Start: Zondag 16 juni om 09.30 uur in Nieuw-Amsterdam (inloop vanaf 08.45 uur)
Einde: Rond 17.30 uur. Locatie volgt nog.
Deelname kost €165,00 per equipe.

Een equipe bestaat uit twee deelnemers. Een extra deelnemer kost €82,50 en kinderen onder de twaalf jaar kosten €50,00.

Naast een prachtige dag en uw bijdrage voor een hartveilig Drente, is uw deelname inclusief:
1) Koffie/thee bij het vertrekpunt
2) Lunch
3) Diner (exclusief drank)
4) Tasje met inhoud voor onderweg waaronder het routeboek en een kleine versnapering

Vergeet niet om eventuele dieetwensen door te geven!

Na uw inschrijving ontvangt u vanaf ons mailadres (d…rally@protonmail.com) een bevestiging. Dit kan een paar dagen duren. Na bevestiging ontvangt u de factuur en is uw deelname definitief.

Let op: annuleren is na betaling en/of vanaf 02 juni niet meer mogelijk omdat wij dan al kosten hebben gemaakt. Uw deelname is wel overdraagbaar.

Wij kijken enorm uit naar uw deelname en dit evenement en we gaan u weer verrassen dit jaar!

INSCHRIJFFORMULIER

Heeft u de privacy verklaring gelezen?

Ik begrijp dat de "rally" een tocht zonder intentie van snelheid is en over de openbare weg zal lopen. Ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn auto en mijn gedrag in het verkeer:

Wij willen voor het diner graag de voorkeuren inschatten qua dieetwensen:

Voorkeur: